Динамічні пропорції нового С-Класу підкреслюються спортивним капотом з «силовими» ребрами та поєднанням короткого переднього звису з довгою колісною базою. В зоні водія встановлено РК-дисплей з високою роздільною здатністю. Вертикальна орієнтація дисплея створює значні переваги, перш за все, для маршрутної навігації. Разом з новим S-Класом, тепер і новий С-Клас стає володарем інформаційно-розважальної системи MBUX (Mercedes-Benz User Experience) другого покоління.
Серійно в новому універсалі С-Класу двері багажного відділення EASY-PACK відкриваються і закриваються автоматично. Універсал оснащується поділеною в співвідношенні 40:20:40 спинкою заднього сидіння. При наявності комфорт-пакета багажного відділення з функцією трансформації салону EASY-PACK-Quickfold спинка заднього сидіння складається автоматично за допомогою електроприводу. Чотири серійні провушини для кріплення розташовані знизу зліва і справа на бічному облицюванні. Завдяки цьому ви можете надійно зафіксувати ваш вантаж за допомогою сіток, мотузок або ременів.
Серед класичних представників модельного ряду Mercedes-Benz новий C-Клас першим стає на шлях повної електрифікації своєї лінійки – завдяки м'яким гібридам з 48-вольтовою технологією та інтегрованим стартер-генератором, а також плагін-гібридам. Високоефективна акумуляторна система в версії плагін-гібрида дозволяє йому досягати електричного запасу ходу близько 100 км (згідно WLTP). Серед технічних особливостей такі опції, як фари головного освітлення DIGITAL LIGHT і функція підрулювання задніх коліс.